mandag 26. september 2016

Cay sin første tittel!


Gratulerer til lille jenta mi, hennes første tittel er på plass.
Så nå heter hun så mye som RL1 Belgerulvens's Behold the Hurricane.

For noen er det "bare" en rallylydighets tittel for klasse 1, men for meg og for oss er det en milepæl. Vi har tatt hull på konkurranse boblen og er igang med å konkurrere, vi har fått bekreftelse på at det vi gjør fungerer for oss, Cay har virkelig bevist at hun kan utrolig mye selvom jeg ikke har helt kontroll på nervene, vi har funnet ut hva vi egentlig trenger å trene på og lagt en grov plan for høsten/vinteren. Og selvom det ikke skal bety noe, så har jeg bevist at selvom jeg ikke har helt fått til borderne jeg har hatt, så får jeg til mallen min. Jeg har bevist det for andre som har hatt sine tvil, men jeg har også bevist det for meg selv. Og for de som alltid har hatt trua på oss, så har vi vist at de har hatt all grunn til å ha det.

Foto: Magni Stenen

Vi har igjen en del trening før jeg føler vi kan starte i RL kl 2, men planlegger ihvertfall at vi skal være med på LBK sitt RL stevne i mai på Lillehammer. Om vi satser på å starte kl 2 der, eller om jeg finner ut av vi skal fokusere på en litt bedre opplevelse og mestring i ringen i kl 1 gjenstår å se. Det er mange måneder med trening til mai, så mye kan forandre seg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar